Alla inlägg under november 2012

Av Emely Nilsson - 4 november 2012 19:02

Hej igen! Jag har inte bloggat nu för jag sov över hos en kompis!Vi hade spa! Först hade vi hår inpackning! Sen så hade vi ansiktsmask och fotbad! ! tog inga blider på det vilket var dåligt! Men vad kan man göra? jag kom hem vi 5 kanske! Och har ätit  och lite sånt! och idag så ringde en till Emma (kompisen som jag sov hos) Och ville va med oss,Och hon heter ellen! Och jag kände henne för hon går i min syras handbolls lag och vi brukar samåka! Och imorgon är det handboll vid halv 6 till halv 7! Har handboll på onsdag med klockan halv 5 till halv 6! Så imorgon iskolan ska Jag kolla med min bästis om vi ska sam åka till handbollen( inte ellen)

Av Emely Nilsson - 3 november 2012 14:43

Hej och förlåt för jag har glömt att blogga! Fråga inte hur. Kommer inte kunna blogga idag tror jag inte för jag ska till en kompis och sova över! Så jag kommer inte att ha tillgång till nätet! Vi ska ha ansikts-mask och hår ipackning och äta tacos<3 Kommer hem imorgon på eftermiddagen tror jag! Ska nog sätta på lite musik nu! Eller kanske skypa lite !För jag ska inte iväg förens halv 5 ju!Och då har jag fått en ny mobil med :) Den är bra men jag vet inte om jag har grattis surf hema! Vilket jag borde ha ju!Har också fått ett par hörlurar och längtar tills surf platan kommer! 

  Kram Emely  

Av Emely Nilsson - 2 november 2012 09:27

hej Och godmorgon! Skulle bara göra ett litet inlägg nu ! Jaja idag så ska min mamma hämta jultidningar!och där har jag valt en mobil! en samsun galaxy Ace! as kul! längtar så! Men ja det var detta så ses vi! Lämna gärna in en komentar?! Tack i förväg! Trevlig dag <33   denna bilden är på min lilasyster!

 


Av Emely Nilsson - 2 november 2012 09:27

hej Och godmorgon! Skulle bara göra ett litet inlägg nu ! Jaja idag så ska min mamma hämta jultidningar!och där har jag valt en mobil! en samsun galaxy Ace! as kul! längtar så! Men ja det var detta så ses vi! Lämna gärna in en komentar?! Tack i förväg! Trevlig dag <33   denna bilden är på min lilasyster!

 


Av Emely Nilsson - 2 november 2012 09:27

hej Och godmorgon! Skulle bara göra ett litet inlägg nu ! Jaja idag så ska min mamma hämta jultidningar!och där har jag valt en mobil! en samsun galaxy Ace! as kul! längtar så! Men ja det var detta så ses vi! Lämna gärna in en komentar?! Tack i förväg! Trevlig dag <33   denna bilden är på min lilasyster!

 


Av Emely Nilsson - 1 november 2012 17:58

Hej! ^^ nu för en stund sen kom jag hem från tinsryd där jag badade på kaskad och  handlade på börjes! Jag skulle köpa pressent till min kompis och jag hittede en lykta ljus och lite små saker! Kaskad var jätte kul och så! Vi hade med oss korv med bröd! sen fikade vi! Vi handlade mat och så på börjes <3 Så jag ska på kalas på fredag som är imorgon i 3 timmar. Just nu sitter jag och chattar med en kompis som jag skriver på engelska till typ! Men jag kan inte all engelska så jag använder google översätt! Jaja ialla fall älskar jag två låtar så mycket!

Av Emely Nilsson - 1 november 2012 08:44

Hej!! nu har jag vaknat! jagh vaknade vid 08.00.Sen klädde jag på mej lite kläder och borstade håret.Jag åt frukost och borstade tänderna! Iallafall så idag ska jag mamma,mammas kompis och hennes barn åka till kaskad i tingsryd.Och vi ska nog in på börjes med för jag måste köpa en pressent till en kompis som jag ska till på fredag! Vet inte vad jag ska ge! Men nu ska jag lyssna på lite musik och så.Kanske facebooka lite också.Mamma kommer om en stund efter att hon släppt Min lilasyster Elly på dagis och att hon har handlat.jag vet inte vad jag ska göra för det finns inget bra på tv. Bara massor av barn program. Jag önskar att Akward var just nu för du hade jag kollat !!

Presentation

Hej jag heter emely och är snart 12 år! Hoppas ni gillar min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards