Alla inlägg under januari 2014

Av Emely Nilsson - 24 januari 2014 18:45

Hej !!   

 

 

Kort inlägg nu ville bara säga att jag har glömt att blogga!

 

Kommer försöka blogga mer än men efter som jag har bloggen 

 

och skriver på datorn så är det svårt att hinna sätta på dator och

 

blogga då, Men jag försöker!   

 

Tänkte skriva lite om min dag   

 

Jag var i skolan 8.00-13.30 och sen gick jag hem!

 

Jag fixade mej i ordning och klockan halv 4 kom mina kompisar

 

och hämtade mej. Vi skulle åka till filmrullen och det blev kul

 

Vi såg Sune i Grekland fast jag hade redan sätt den!   

 

Sen imorgon har jag match och vi ska åka i 2 timmar fast jag vill inte

 

säga vart!  Hoppas att vi vinner haha   

 

På söndag kommer släkten för att fira mej och papi!   

 

Vi hörs!! Kram Emely   

 

Av Emely Nilsson - 14 januari 2014 15:20

Hej!


Idag har jag varit i skolan. Vi åkte till en badplats och hade simövning, nej men vi skulle checka att alla 


kunde simma och jag klarade det såklart    Sen åt vi lite mat fast jag gillade det inte   



Det var jätte kul idag och imorgon är det ingen vanlig dag för den är......


MIN FÖDELSEDAG!   Jag blir 12 år   '



Vet inte vad jag vill ha men det blir bra!   


men vi hörs imorgon / emely   


Av Emely Nilsson - 13 januari 2014 14:10

Hej bloggen!  


Kom just hem från skolan   


Dagen gick snabbt men en tråkig sak hände efter skolan!    


Min cykel gick sönder men jag hoppas att det går att fixa   



Men vi ses haha / Emely   

Av Emely Nilsson - 12 januari 2014 17:21

Hej !

idag har jag varit och spelat match men vi förlorade tyvärr 13-16.   


Men det var kul och livet går vidare!

Har skola imorgon..   


Men vi hörs! / Emely   


Av Emely Nilsson - 12 januari 2014 10:39

Hej alla! Nu sitter jag vid darton och väntar på att klockan ska bli halv tolv! Vet du varför?

Ja för jag ska på handbolls match!   


Efter matchen kommer jag duscha och sedan kolla på syrrans match!   


Blir en handbolls dag idag! Hihi men efetrsom jag gillar det är det bara ännu roligare!   



Vi ska möttas klockan 12.00 och spelar sedan klockan 13.00   


Jag återkommer men resultaten haha / Emely   

Av Emely Nilsson - 11 januari 2014 22:15

Halloj   


Idag har jag bowlat och ätit hämtmat med min familj, mysigt!   

Bowlingen gick sådär, Kom fyra men visst någon strike gjorde man väll!  

Nu sitter jag vid dartor och tar det lungt, snart tar jag fram godiset för det är så gott   

  

Imorgon har jag match och det kommer bli fett kul!   


Vi hörs imorgon / emely   

Av Emely Nilsson - 11 januari 2014 08:23

Hej i det här inlägget tänkte jag skriva lite om mej själv!


Jag heter Emely nilsson och är 12 år, Jag kommer inte säga vart jag bor men

jag bor i sverige ialla fall  På min fritid spelar jag handboll,


Är med kompisar och gör mina läxor! Mina favorit ämnen är Matte, Eneglska,


slöjd och idrott! Jag har flera bästisar men vill inte skriva deras namn här!


I handbollen är jag utespelare men jag tycker även att vara målvakt är kul!


När vi spelar är jag oftast i mitten.


Nu har ni fått lite fakta om mej!


Ha det bra så hörs vi senare     



Av Emely Nilsson - 10 januari 2014 22:29

fredag idag känns så skönt att vara lite ledig haha.I mon tänker jag stiga upp tidig (om jag pallar haha.)Jag ska träna, Tycker det är så skönt att kunna säga att man har tränatJag tränar ju handboll också men tycker att det är väldigt kul att röra på mej! Just ni snapchatar jag med min bebo rege checka hennes blogg: lifebyregina.bloggplatsen.se Typ det jag skulle säga vi hörs imon herrå :)

Presentation

Hej jag heter emely och är snart 12 år! Hoppas ni gillar min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards